Zde naleznete odpovědi na nejčastější dotazy.
-
Co je to Pivobod
Pivobod je e-shop, který sjednotil dříve využívané e-shopy těchto značek:
Jde o tyto e-shopy:
- Pivo Ježek – www.pivo-jezek.cz
- Pivo Černá Hora – www.pivo-cernahora.cz
- Pivo Platan – www.pivo-platan.cz
- Pivo Klášter – www.pivo-klaster.cz
- Pivo Rychtář – www.pivo-rychtar.cz
-
Je nutná registrace do e-shopu?
Pro nákup na e-shopu Pivobod.cz je zapotřebí registrace, kterou provedete zde.
V případě, že jste měli zákaznický účet na jednom z níže uvedených e-shopů, tak je nutné si vytvořit nový účet. Původní účty nebyly zachovány.
- Pivo Ježek – www.pivo-jezek.cz
- Pivo Černá Hora – www.pivo-cernahora.cz
- Pivo Platan – www.pivo-platan.cz
- Pivo Klášter – www.pivo-klaster.cz
- Pivo Rychtář – www.pivo-rychtar.cz
Byl/a jste již uživatelem PIVOBOD.cz?
Pokud jste již dříve využíval e-shop Pivobod.cz, tak Váš účet byl zachován. Zkontrolujte si prosím svoji e-mailovou schránku, kam Vám byly zaslány instrukce o novém přihlášení. Případně zkontrolujte i spam složku.
Původní účet si můžete obnovit i přes „zapomenuté heslo„. -
Kdy mohu očekávat doručení objednávky?
Rozvoz objednaného piva na Pivobodu probíhá dle závozové oblasti vyznačené na mapě konkrétní značky.
-
Jak postupovat v případě reklamace?
Nedorazila Vám objednávka? Kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na ZELENÉ LINCE 800 987 789 nebo na e-mailu zakaznicky.servis@pivovary-
lobkowicz.cz -
Jak vrátit vratné obaly?
Při vytvoření nové objednávky můžete současně objednat vrácení předchozích obalů. V košíku našeho e-shopu Pivobod.cz je po levé straně tlačítko vrátit obaly. Při doručení nové objednávky si řidič převezme obaly.
Zálohované obaly bereme zpět pouze od námi dodaného piva a do výše dodaného množství.
-
Jaké jsou alergeny našich piv?
Složení zde prodávaného piva s výjimkou pšeničných piv:
Pitná voda, ječné slady, chmelové produkty.
Alergeny A1 – obiloviny obsahující lepek
Složení zde prodávaného pšeničného piva Velen a Lobkowicz Premium Pšeničný:
Pitná voda, ječné a pšeničné slady, chmelové produkty.
Alergeny A1– obiloviny obsahující lepek
-
Jak mohu objednávku zaplatit?
Platba za zboží je v hotovosti při převzetí, nebo přímo v košíku e-shopu prostřednictvím platební brány GoPay.
-
Chci si zakoupit sud, jak je to s výčepním zařízením?
Narážecí hlava
Naše sudové pivo je dodáváno s balení KEG s narážecím systémem korb (bajonet)
Výčepní zařízení můžete zakoupit v e shopu Sinop se slevou 3 %. https://www.esinop.cz/
Pro uplatnění slevy kontaktujte náš zákaznický servis 800 987 789
-
Jaká je cena dopravy?
Cena dopravy je 120 Kč a od 2.000 Kč je dopravné ZDARMA.
-
Proč zadávám PSČ při vstupu na e-shop?
Pomocí Vámi zadaného PSČ Vám dokážeme nabídnout sortiment, který máme skutečně skladem a dokážeme ho zavést až k Vám domů.
Více informací o závozových oblastech se dozvíte na té stránce v sekci „Kdy mohu očekávat doručení objednávky?„
-
Jak si mohu změnit PSČ? Lokaci pro doručení objednávky
Pokud jste koncový zákazník e-shopu Pivobod.cz, tak si PSČ změníte jednoduše v horním menu, jak je vyznačeno na obrázku níže:
U zákazníků v programu Pivobod je možné měnit pouze přes obchodního zástupce, který je Vám přidělen. Údaje o obchodním zástupci naleznete v sekci „Můj účet“ > „Základní informace“
-
Co dělat, když mi nedorazilo potvrzení o objednávce?
Vytvořili jste objednávku, ale nemáte potvrzení? Prosím zkontrolujte Vaší emailovou poštu i ve spam složce. V opačném případě kontaktujte naše zákaznické centrum na ZELENÉ LINCE 800 987 789 nebo na e-mailu zakaznicky.servis@pivovary-
lobkowicz.cz.